Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2008

Giati???

giati?
giati?
giati?
exo akousei polla....oti osa pernao me kanoun pio dunati!k.a.
poios zitise na ginei pio dunatos?poios endiafer8ike gia dunami?
ego mono na me exeis sto mualo sou kai stin agkalia sou zitisa!
na min pligo8o zitisa....eprepe na to ksero omos!
pali afe8ika....
pali...
ti prepei na kano?na min exo empistosuni se kanena?giatiiiii?
giati?????
pes mou ti ekana la8os toulaxiston...
ti egine pou den katalaba?

den se 8elo piso....den aksizeis na se 8elei kapoios piso ti stigmi pou den ton sebastikes....
8elo omos na ksero giati!!!
giati de sebastikes to proto pragma pou sou eipa?
giati de me afises na eimai kai ego mesa sto problima sou?
giati den me proidopoiises?
giati afou me noiazesai me afises ksekremasti?
giati eisai toso blakas me tous an8ropous pou se agapoun?

Δεν υπάρχουν σχόλια: