Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2009

σπιτικό internet

Βάλε φωτιά σε ό,τι σε καίει, σε ό,τι σου τρώει την ψυχή
Έξω οι δρόμοι αναπνέουν διψασμένοι, ανοιχτοί
Είναι η αγάπη ένα ταξίδι από γιορτή σε γιορτή
Είναι η αγάπη ένα ταξίδι από πληγή σε πληγή....

Αυτο το τραγούδι άκουγα τη μέρα που έγινα 20
(τότε δεν είχα γραψει βέβαια τον στοίχο "είναι η αγάπη ένα ταξίδι απο πληγή σε πληγή" γιατι είχα ξεχάσει πόσο σωστός είναι...).
Μου αρέσει πολύ.
Επίσης μου αρέσει πολύ να πέρνω ζεστό ψωμί από το φούρνο και να τρώω το πλάι που είναι λευκό και μαλακό.
Μου αρέσει να τρώω τα κρουασαν ζεστά-πατημένα όπως τα έλεγε ο Γιώργος.
Μου αρέσει να ακούω μουσικές από τα παλιά και να θυμάμαι.(οχι πάντα)
Μου αρέσει να παρατηρώ τα παπούτσια του κόσμου που περνάει μπροστά μου.
Μου αρέσουν τα όμορφα αγόρια.
Μου αρέσει και να γελάω.
Μου αρέσει να τρώω γαλοπούλα καπνιστή με πατατάκια με πάπρικα.
Μου αρέσει ο Χάρι Πότερ.
Μου αρέσει να φτίαχνω βίντεο.
Mου αρέσει να πετάγομαι στο αεροδρόμιο να δω περαστικούς φίλους...έστω και χωρίς το Μunchkin.
Μου αρέσει που ξαναέχω ίντερνετ επιτέλους και μπορώ να γράφω ότι βλακεία μου έρχεται!:D

Δεν υπάρχουν σχόλια: