Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2009

θα είμαι στο πλάι σου και ας μην είμαστε μαζί!

Τα λουκάνικα γίνονται,το κρασί κοντευεί τη σωστή θερμοκρασία,έχω πια ζεσταθεί,ακούω ωραία μουσικούλα από το χθεσινό και το σημερινό live και ήρθε η ώρα να τελειώσω κάτι...

"Φτάνει να είμαστε μάζι,φτάνει να ειμαστέ μαζί,φτάνει να είμαστε εγώ και εσύ μαζί...."
(θα είναι στον καινούριο δίσκο του Κ.Μαραβέγια)
Κάποτε μου έφτανε αυτό και το σύνδεσα με κάποιον.Και μου έφτανε πράγματι αυτό....αλλά πολλά πράγματα τελειώνουν...Πολύ ωραίο τραγούδι!Και αυτό τελειώνει όμως.Μαζί του και οι αναμνήσεις. :)
"Θα 'μαι στο πλάι σου και ας ματώσω,θα 'μαι στο πλάι σου...." (Γ.Χαρούλης)
Υπάρχουν όμως και αυτά που δεν τελειώνουν.Που δεν τα ξεχνάς,τα κουβαλάς μαζί σου.Οι προσπάθειες να τα ξεχάσεις δεν έχουν πια κανένα νόημα και έτσι ξέρεις πως θα είσαι πάντα στο αεροδρόμιο να περιμένεις ή να αποχαιρετάς κάποιον.Κάποιον που ήταν πάντα ξεκάθαρος απεναντι σου και εσύ πάντα ερωτεύμενη.Κάποιον που όταν θέλει γίνεται ο καλύτερος σου φίλος και πίνετε μαζί καφέ ένα απόγευμα στον Πλαταμώνα και απλά δεν θέλεις να τελειώσει γιατί ότι και αν είναι,φιλικό ή ερωτικό, απλά περνάς καλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: