Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Και του χρόνου!

Αχ!Καινούριος χρόνος...
Κοίτα να δεις...
Δεν θα κάνω αναδρομή του 2011 όπως συνηθίζω.
Δεν ήταν καλή χρονιά αυτή που μας πέρασε.
Συνολικά.Γιατί για μένα ήταν από τις καλύτερες...γεμάτη.
Γεμάτη από γνώσεις,συναντήσεις με ωραίους ανθρώπους,δουλειά,γέλια,ταξίδια,αναζήτηση.
Αλλά πέρασε και προχθές η αδερφή μου με ρώτησε ποιός είναι ο στόχος μου για τη καινούρια χρονιά που μας ήρθε.
Ξαφνιάστηκα ομολογώ.
Δεν θυμάμαι τους περσινους μου στόχους, ούτε και αν τους πραγματοποίησα ξέρω.
Πραγματοποίησα όμως όνειρα που είχα απο παιδί και έφηβη (άραγε τώρα τι είμαι?).
Και αυτό από οτι λένε μου φαίνεται...εμ!κρύβεται η ολοκλήρωση των ονείρων?

Για φέτος όμως θα βάλω δύο στόχους.
Το πτυχίο.
Και την συνέχιση όλης αυτής της αναζήτησης...γιατί είμαι πραγματικά πολύ περίεργη που θα με βγάλει ο δρόμος.Ελπίζω όχι εκτός των υπόλοιπων ονείρων μου.Για να δούμε....
Προς το παρόν πίνω ενα ποτήρι κρασί στην υγειά μας και σας εύχομαι και του χρόνου!

όπως είπε και ένας σοφός:"όποιος είπε και του χρόνου θα εννοεί πως δεν τελειώσαμε φέτος...."
Κατι ήξερε!;)

Δεν υπάρχουν σχόλια: