Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

στροφή

Χθές πήρα καλά την στροφή.Δεν ξέρω αν έπρεπε να πάω δεξιά ή αριστερά.Μεταξύ μας, δεν ξέρω καν που πήγα.Όμως την πήρα καλά την στροφή μου!Δεν ντεραπάρισα.

Τώρα εδώ...ολόκληρη και έχω κάτι να σου πω....

Βρήκα νερό
λίγο νερό
μες στη μέση της ερήμου
πώς θα τελειώσει
τούτο εδώ
για να ξαναδώ τη γή μου.

Το φεγγάρι ανάβει
διώχνει το σκοτάδι
κι έχω κάτι να σου πω
το φεγγάρι αδειάζει
σα μισό μου μοιάζει
κι είμαι ολόκληρος εδώ.

Το φεγγάρι είναι μισό
κι έχω κάτι να σου πω
είμαι εδώ,είμαι εδώ
είμαι ολόκληρος εδώ.

Πίνω κρασί
πίνεις κι εσύ
μες στου Αυγούστου τα λουλούδια
στην παλιά μας την αυλή
όλα μοιάζουν σαν καινούρια.

Το φεγγάρι ανάβει
διώχνει το σκοτάδι
κι έχω κάτι να σου πω
το φεγγάρι αδειάζει
σα μισό μου μοιάζει
κι είμαι ολόκληρος εδώ.

Το φεγγάρι είναι μισό
κι έχω κάτι να σου πω
είμαι εδώ,είμαι εδώ
είμαι ολόκληρος εδώ.

Πίνω νερό
κρύο νερό
από της αυλής τη βρύση
πρώτη φορά μου
είμαι εδώ
και κανείς δεν μου`χει λείψει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: