Παρασκευή 23 Απριλίου 2010

perasmena megaleia...

[xara tis zois]16/12/2007 1:56:28 πμ
oste ginontai akomi pragmata ston ekso kosmo?kai ego pou eimai o malakas???

16/12/2007
koita na deis....akomi auto aporo.
ntropi.
----
[xara tis zois!]10/11/2007 12:52:30 πμ
:)
mou arese o apo kato..mpravo paidi mou!!!! :)

[...]9/11/2007 9:51:21 μμ
se ligo kairo tha dwsw terma sto pigaine ela me gomenakia pou den me endiaferoun tin epomeni mera i kai wra isws
an den palevw gia sena
einai giati otan to kanw thelw na einai me ola ta mesa pou exw kai oxi me to na apexw
kai otan tha ginei, den tha skeftw deuterh lush , thelw na eisai mazi mou teleies kai paules mazemenes mazi me ola ta simeia tis stiksis

Tote mou arese.Tora 8aumazo autes tis teleies.
Nomizo pos prepei na eroteuto.Alla den einai kati pou to paraggelnoume e?
Tote isos einai kairos na doso terma sta xaza pigaine ela.
Eimai kaluteri fili para gkomenaki.
Den eixa kapoion na me didaksei pos na gino.... :[

Δεν υπάρχουν σχόλια: