Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

μοίρασμα.

Γενικά μου αρέσει να παράγω, να φτιάχνω πράγματα, καταστάσεις, φαγητά, οτιδήποτε. Μου αρέσει να δημιουργώ για να μοιράζομαι. Σκέψεις για συζήτηση, αντικείμενα για δώρα, φαγητά για τους φίλους μου, τέχνη για συζήτηση και εξερεύνηση. Γενικώς...είμαι χαρούμενη όταν φτιάχνω πράγματα!
Μόνο που συνειδητοποίησα ότι αν όλα αυτά δεν τα μοιράζομαι με κάποιον τρόπο με ανθρώπους που συμπαθώ δεν βλέπω τον λόγο να είμαι παραγωγική... Γιατί να σκεφτώ αν δεν έχω με κάποιον να συζητήσω τους προβληματισμούς μου, γιατί να φτιάξω πράγματα αν δεν κάνουν κάποιον να χαρεί ή να γελάσει, γιατί μαγειρέψω αν δεν τον ευχαριστηθεί κάποιος ακόμη, γιατί να δημιουργήσω κάτι αν δεν υπάρχει κάποιος να μου πει τι σκέφτεται, τι αισθάνεται, κτλ....


Σε αυτή τη μόνιμη και απόλυτη μοναξιά έχω χάσει πια τον λόγο.....
Και ο Έντουαρτ δεν απαντάει....

Δεν υπάρχουν σχόλια: