Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2010

τελος

Ο χρόνος που μετρούσε τωρα πια δεν είναι εδώ. :)
Με έφαγε ή τον έφαγα?Ποιός νοίαζεται?
Αλλά μια και κάθε χρόνο το κάνω (συνειδητά ή όχι...voila!η περίληψη του 2009)

Παράξενη χρονία.Μεγάλη!Διαφορετική.
Καινούρια σπίτια,καινούριοι φίλοι που ίσως να μην γίνουν ποτέ όπως οι παλιοι....υπάρχουν όμως.Καινούριες εμπειρίες.Καινούριοι δρόμοι για περπάτημα και βόλτες.Ένας χάρτης με σημειωμένους προορισμούς.
Μια πολύ άσχημη βραδιά μετά απο μια υπέροχη μέρα...Αυτά ήταν το 2009 νομίζω.

Πριν λίγο πήγα να πώ καληνυχτα στην αδερφή μου και μου είπε¨Μου αρεσει το 2010".
Και εμένα νομίζω ότι μου αρέσει! :)
Γενικά πάντα είχα αδυναμία στους ζυγούς αριθμούς.
Λες να έχουν και αυτοί σε μένα?Ας δούμε....

Πάντως μια χρονιά που αρχίζει με ταξίδι πόσο άσχημα μπορεί να πάει?
Ναι!Γυρίζω στο σπίτι μου αυριο.Κάπου στο κέντρο των Βρυξελλών....μαζί με τις πόρνες!Πάντα αισθανόμουν πιο ασφαλής σε τέτοιες περιοχές.Χωρίς πόρνες πως μπορεί να γυρίζει η γη?
Ναι που λές.Βόλτα στη Γενέβη το πρωί και μέτα Βρυξέλλες.Να δω τα παιδιά!
Σήμερα το τελευταίο μου βράδυ σε αυτό το κρεβάτι που πέρασα τους 2 απο τους 12 μήνες του 2009.Και απο αύριο στο άλλο μου κρεβάτι (εκεί που πέρασα τους 3 απο τους 12 μήνες του 2009).Πώς είναι να κοιμάσαι στο ίδιο κρεβάτι όλο το χρόνο?Δεν ξέρω αν θέλω να θυμηθώ.
Ξεφύγαμε όμως.
Δεν ήταν η πρωτοχρονιά που περιμένα.Αλλά δεν ήταν και άσχημα.Κάποιοι ακόμη και όταν λείπουν είναι πάντα έδω.Άραγε το καλοκαίρι θα είναι εκεί που είπαν?Ποιος ξέρει?
Όπως και να χει....χαρούμενο το 2010!Με μουσικές,φίλους,ταξίδια,ομορφα φαγητά και πολλά πολλά γέλια! :)
Καλή μας νύχτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: