Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009

άτιτλο


Είχα ξεχάσει τη χαρά των live!!!! :)
Η μάλλον το είχα καταχωνίασει κάπου για να μην μου λείπει και να ζήσω καινούρια πράγματα.
Σήμερα όμως το θυμήθηκα!Και θυμήθηκα και πόσο μου λείπει ο Σταυρός του Νότου! :)
Ανυπομονώ να γυρίσω για να βρεθώ στα γνώριμα στέκια.....
Φεύγοντας πήγαμε με τον Orhan να φάμε πατάτες!Πήραμε απο ένα κόνο ο καθένας και προχορώντας στα μουγκά, αφοσιωμένοι στις πατάτες μας και στο χερία μας που δεν τα νιώθαμε πια απο το κρύο σήκωσα το κεφάλι μου και έκανα πολύ ώρα να καταλάβω ότι δεν κατεβαίνω την Ερμου.Το οτι δεν έβλεπα καμία εκκλήσια ίσα μπροστά με έκανε να το καταλάβω...Πόσα βράδια ανέβηκα και κατέβηκα εκείνον το δρόμο για να γυρίσω σπίτι...Μου λείπει το κέντρο τησ Αθήνας!!!!
θα θέλα μια βόλτα στο κέντρο,ελληνικό γύρο να στάζουν τα λάδια,ήλιο και ελληνόφωνη παρέα!
Θα κάνω όμως λίγη υπομονή και σε λίγους μήνες θα έχω τα 3 πρώτα και αρκετό απο το τελευταίο!
Και τότε θα μου λειπει αυτό που έχω τώρα...
Τέλος πάντων....σε κάθε περίπτωση μακάρι να μπορούσα να εξηγήσω στην Dorota το πώς με έκανε να νίωσω σήμερα χωρίς να το ξέρει!Ηταν απλώς μια υπέροχη βραδία!!!! :)




How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year, after year,
Running over the same old ground.
What have you found? The same old fears.
Wish you were here.

Δεν υπάρχουν σχόλια: