Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2008

eimai 20

eimai 20!
auto apo mono tou einai ena sok!
poooooo!eimai 20!
i x8esini mera me brike sta skalakia tou agapimenou mou magaziou na akouo trupes apo tous dramamini:
Βάλε φωτιά σε ό,τι σε καίει, σε ό,τι σου τρώει την ψυχή
Έξω οι δρόμοι αναπνέουν διψασμένοι, ανοιχτοί
Είναι η αγάπη ένα ταξίδι από γιορτή σε γιορτή
Ζήσε μαζί μου στον αέρα, στη φωτιά στη βροχή
Μας περιμένουν άδειες μέρες ραγισμένοι ουρανοί

8umamai polu entona akomi kati bradia pou ksupnousa mesa sti ksulini kounia mou kai epeza me to misofeggaro pou pano tou ka8otan mia kopelitsa kai ekane kounia!Apo ti mia itan kapos saten kai apo tin alli bambakero!Emena mou arese to saten giati itan kruo kai me drosize euxarista!Ta xeria mou itan polu mikra kai prospa8ousa na to piaso olokliro me ti xoufta mou alla den xorouse!xreiazomoun kai ta duo xeria gia na to koumantaro!Apenanti oi goneis mou itan ena koubari mesa se sentonia kai paplomata.
Simera oi goneis mou kleisan 30 xronia mazi kai ego exo anakalupsei pia tin euxaristisi tou na ginesai ena koubari me ton an8ropo pou agapas kai ta sentonia!To misofeggaro to piano me duo daxtula....kremetai sto paidiko mou domatio kai skonizetai!

Kapote to 20 mou fainotan megalos ari8mos....eftase prin prolabo na to katalabo!
Kanena ais8ima mesa mou...eimai apla 20!Megalono....ligo sok nai....alla tipota allo!
Den prepei na pernane etsi ta gene8lia kapoiou!Posa gene8lia 8a zisei?

Δεν υπάρχουν σχόλια: